Суббота, 04.05.2024, 19:12
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Главная » Статьи » Мои статьи

despre uleiuri
  • NIMIC nu este mai important, pentru viaţa vehiculului dumneavoastră, decât o lubrifiere şi o filtrare corectă a uleiului, pentru motor şi alte părţi aflate în mişcare.
  • Aşa cum automobilele sunt recreate pentru a utiliza motoare mai puternice şi mai eficiente, tot aşa lubrifianţii trebuie recreaţi pentru a răspunde cerinţelor tot mai mari ale noilor motoare. Cu cât creşte temperatura motorului şi scade capacitatea rezervorului de ulei, cu atât mai mult uleiurile trebuie să lucreze mai bine în motoarele actuale, decât înainte.
  • Pelicula de ulei de motor dintre două suprafeţe metalice face mai mult decât o lubrifiere. Împiedicând contactul direct dintre componentele motorului, uleiul de motor oferă şi protecţie împotriva uzurii. Asta, probabil, pare evident. Totuşi, există un alt mod în care un ulei poate proteja.
  • Uleiul de motor trebuie să protejeze componentele motorului împotriva coroziunii.Oxidarea unui ulei şi contaminarea prin condensare şi prin impurităţi datorate combustiei sunt cauze care duc la producerea de acizi în uleiul de motor. Dacă acestor acizi li se permite să intre în contact cu componentele motorului, apare coroziunea şi rezultatul este distrugerea prematură a componentelor motorului. Uleiurile de motor au ca scop şi combaterea acestor acizi.
  • Dacă un motor nu rămâne curat, el nu rămâne eficient. Depozitele de impurităţi rămase în motor, împiedică funcţionarea şi reduc eficienţa combustibilului, în timp ce scad performanţele motorului. În plus, dacă sunt lăsate „nepăzite”, aceste impurităţi pot cauza o uzură mare a motorului.
  • Orice particulă mai mare decât cele între 5 şi 20 de microni, (depinzând de vehicul), va dăuna serios unui motor, dacă nu este evacuată sau închisă într-un recipient. Pentru a vă face o idee cât de mică este aceasta, vă spunem că părul uman este gros de 100 microni. Deşi filtrarea joacă un rol important în această situaţie, uleiul trebuie să-şi păstreze rolul de a nu permite formarea depozitelor de impurităţi în motor şi de a menţine particulele contaminante în suspensie, până ce ele vor fi evacuate în filtrul de ulei.
  • Uleiul de motor este responsabil într-o mare măsură şi de răcirea motorului dumneavoastră. Radiatorul (sistemul anti-îngheţ) răspunde doar de răcirea părţii superioare a motorului dumneavoastră. Restul,(arborele cotit, axul cu came, distribuţia, pistoanele, rulmenţii de presiune şi multe alte componente importante ale motorului) sunt răcite în principal de uleiul de motor.
  • Категория: Мои статьи | Добавил: iurie81 (21.11.2010) E W
    Просмотров: 498 | Теги: axul cu came, arborele cotit, rulmenţii de presiune şi multe alte, pistoanele, distribuţia | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024Бесплатный конструктор сайтов - uCozЯндекс.Метрика